Worden er nog landen/gebieden opgekocht zoja welke ?

bijv. dat nederland , ijsland koopt ofzo.
( hoeft niet perse NL te wezen hoor)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Soms wordt een gebied gehuurd. Rusland huurt Bajkonoer van Kazachstan, en tussen 1999 en 2002 was een deel van de legerbasis Kamp Zeist verhuurd aan Schotland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ben je bezig met je huiswerk ofzo? dit kun je toch zelf ook wel vinden? Laatst is er een stad in Estland verkocht dus ja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee een souvereine staat kan niet verkocht worden. dit omdat er geen overdraagbare eigendomsrechten opzitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aparte vraag stel jij.
hoe kom je daar zo bij?

kan me voorstellen dat zulks gebeurt
maar ook: ongewoon...