Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet je een tandenstoker voor of na het poetsen gebruiken?

None

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Voor, net na het eten, dat is in iedergeval he gebruik in italia
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je ze maar gebruikt.
Vaak zitten er fluoriden in tandpasta.
Als je eerst tandenstokert en flost, kunnen die beter alle plekjes bereiken.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Het meest logische is voor het poetsen. De verwijderd dan eerst de rommel tussen je tanden en vervolgens reinig je na met de borstel. Je poetst dan de nog achter gebleven stukjes die op je tanden zijn blijven zitten gemakkelijk weg.

Verder is het verstandig om in de buurt van je eettafel een doosje stokers te hebben staan. Altijd makkelijk voor als er (weer) eens een stukje vlees o.i.d. tussen je tanden blijft zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tandenstoker gebruik je wanneer er iets tussen je tanden zit. Het maak dus niet uit of je nou na of voor he poetsen gebruikt. Maar voor het poetsen is wat verstandiger denk ik...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn mondhygieniste heeft mij altijd aanbevolen om altijd direct na het stoken/flossen of rageren je tanden te poetsen. Ervoor dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
na het poetsen is gebruikelijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net zoals een martini rosso: voor het eten, na het eten en er tussen in. Kortom zoveel je kunt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor het poetsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stoppen maar, je moet flossen, en dat kun je eigenlijk de gehele dag door doen. Met tandenstoken maak je kleine wondjes in je tandvlees waar juist veel bacterien welig kunnen gaan tieren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding