Moet je een tandenstoker voor of na het poetsen gebruiken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
8K

Antwoorden (9)

Voor, net na het eten, dat is in iedergeval he gebruik in italia
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je ze maar gebruikt.
Vaak zitten er fluoriden in tandpasta.
Als je eerst tandenstokert en flost, kunnen die beter alle plekjes bereiken.
14 jaar geleden
Het meest logische is voor het poetsen. De verwijderd dan eerst de rommel tussen je tanden en vervolgens reinig je na met de borstel. Je poetst dan de nog achter gebleven stukjes die op je tanden zijn blijven zitten gemakkelijk weg.

Verder is het verstandig om in de buurt van je eettafel een doosje stokers te hebben staan. Altijd makkelijk voor als er (weer) eens een stukje vlees o.i.d. tussen je tanden blijft zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tandenstoker gebruik je wanneer er iets tussen je tanden zit. Het maak dus niet uit of je nou na of voor he poetsen gebruikt. Maar voor het poetsen is wat verstandiger denk ik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn mondhygieniste heeft mij altijd aanbevolen om altijd direct na het stoken/flossen of rageren je tanden te poetsen. Ervoor dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
na het poetsen is gebruikelijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net zoals een martini rosso: voor het eten, na het eten en er tussen in. Kortom zoveel je kunt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor het poetsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stoppen maar, je moet flossen, en dat kun je eigenlijk de gehele dag door doen. Met tandenstoken maak je kleine wondjes in je tandvlees waar juist veel bacterien welig kunnen gaan tieren.