Is er een site met een lijst met alleen maar hobby's

Ik ben op zoek naar een hobby. Is er een site met een lijst zodat ik achter elkaar kan bepalen of het me leuk lijkt ofniet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.3K
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Of probeer eens via vrienden in contact te komen met nieuwe hobby's. Je vrienden delen vast voor een deel wel jouw interesses.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou beginnen met in jezelf te zoeken naar wat je leuk vindt. Houd je van muziek... pak een instrument ter hand, houd je van creatief bezig zijn, ga iets maken met een materiaal wat je aantrekt (papier/hout/steen), houd je van de natuur, ga wandelen.
Kortom, bedenk eerst dingen die jou gelukkig maken en zoek daar een hobby bij.

Het beste antwoord

www.hobbystartpagina.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als je erachter wil komen wat voor hobby best bij je past?
kan je misschien een beroepsoriëntatie-test (www.vdab.be) maken.. maar dan vooral in het perspectief van een hobby te vinden, wat je leuk vind vul je in.. zo krijg je al snel een hele lijst beroepen, dat jij dan kan omzetten in hobby's..

misschien ver gezocht? maar zo zou ik het doen..