Log uit op je huidige hyvespagina en ga dan weer naar www.hyves.nl.
dan verschijnt de startpagina van hyves en staat er ..aanmelden..
wat de vorige antwoorder al zei...je moet wel een ander e-mail adres opgeven dan je huidige...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hetzelfde als je eerste..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rebecca
14 jaar geleden
idd
Met een ander e-mail adres. Of je moet de eerste verwijderen. Maar 2 pagina's op 1 e-mail adres kan niet.