Wat moet je absoluut hebben gedaan voordat ik de pijp uit ga?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (11)

Baby maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je "bucket list" hebben afgewerkt. Bekijk de film maar eens al je 'm nog niet kent.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat *ik* moet doen voordat *jij* de pijp uitgaat? Ehm... in jouw testament terecht komen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat moet *je* doen voordat *ik* de pijp uit ga? Een cursus begrijpend schrijven volgen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Loodgieter worden en een pijp inkruipen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Laat ik is kijken of dit schrijfsel genoeg is. NAH
Als je nou eerst die pijp is in ga, doe ik nog even nix.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
LEVEN! een gevoel van verwondering en schoonheid van het leven zelf....
Als je dat vergeet _heb_ je niet eens _geleefd_.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met jezelf in het reine komen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"LIVE! for you cannot die when you don't live."
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zelf probeer ik voor die tijd mijn doodsangst te overwinnen. Probeer ik me te verzoenen met het lot dat tijdelijkheid heet.

Moet overigens zeggen dat ik vooralsnog weinig succes geboekt heb daarmee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jezelf vrgaen of je gelukkig zou zijn als je NU dood zou gaan. als dit niet zo is kijken hoe dit komt en dit aanpassen.