Op sommige vragen zijn niet veel antwoorden mogelijk..

terwijl je je antwoord typt kun je niet zien wie er al geantwoord hebben. Op het moment dat jij je antwoord geplaatst hebt zie je pas de andere antwoorden. Is het dan terecht dat je antwoord verwijderd wordt? Is hier niets aan te doen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

denk niet dat dat gebeurt als de moderators zien dat de antwoorden snel achter elkaar worden gegeven, heb hetzelf nog niet meegemaakt namelijk. Zij weten ook wel dat er een paar minuutjes tussen kunnen zitten want ff googelen etc op internet voor het antwoord ben je zo kwijt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een antwoord word volgens mij alleen verwijderd op het moment dat het antwoord onzinnig is of niet ter zake doet.

Zoals waarom is de aarde rond? Een banaan is geel.

Das een antwoord wat nu niet bepaald op de vraag slaat.

Tot zover ik weet worden gelijksoortige antwoorden niet verwijderd. Tenminste bij mij nog niet gebeurd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het lijkt er inderdaad (zoals fmmtj al zei) op dat de moderatoren doorgaans best rekening houden met een en ander en een redelijke marge hanteren waar het gaat om het verwijderen van antwoorden en vragen (daar kan immers zo ongeveer hetzelfde zich voordoen).

Zolang je te goeder trouw bent denk ik dat je je wat dat betreft weinig zorgen hoeft te maken voor enige berisping en vermoed ik dat zelfs wanneer je een keertje in jouw ogen onterecht bestraft wordt je een luisterend oor kunt vinden door contact op te nemen met eerdergenoemde moderatoren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben moderator. Ik verwijder niet snel een antwoord. Als je een antwoord op het zelfde moment geeft als iemand anders en het komt op hetzelfde neer hoe je niet bang te zijn dat we het verwijderen. De meeste moderators zijn zelf ook erg actief dus geven regelmatig op het zelfde moment antwoord. We weten hoe het is. Je hoeft niet bang te zijn dat deze antwoorden worden verwijderd. We verwijderen alleen als het antwoord overduidelijk erg onzinnig is, beledigend is of op enigerlei andere reden niet door de beugel kan. Er valt niets aan te doen maar je hoeft niet bang te zijn ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hoe = hoef