Wat vind jij een (korte) krachtige zin?

Indien mogelijk graag een korte toelichting waarom je dat vindt.

Voorbeeld: Ieder leugen kost geheugen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Het beste antwoord

"Bedankt, goed werk."

Als je dit wat vaker op je werk gebruikt (en meent), dan weet je niet wat je overkomt...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je bent pas wijs als je weet dat je niets weet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
for shizzl my nizzl
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je moet doen wat je leuk vind
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wie naar buiten kijkt droomt, wie naar binnen kijkt wordt wakker.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mooi weer buiten !
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"de zin van het leven is die je er zelf aan geeft"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is je eigen verantwoording om je premie te betalen en de premie betalingen in de gaten te houden!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit ivm mijn werk...
Een mooie krachtige zin: Ik wil naar huis
Waarom: Omdat het zulk mooi weer is en het op het werk niet druk is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een krachtige zin om te beginnen brengt uiteraard de informatie over die de opsteller ervan over wil brengen. Bondig, helder en zonder nuance.

Daarnaast moet hij niet al te ingewikkeld geconstrueerd zijn, lekker weglezen, als het een beetje meezit tevens aardig klinken wanneer je hem hardop leest (ik ga er voor het gemak dus even van uit dat je op een geschreven zin doelt), blijven hangen en vooral de suggestie wekken dat hij gesneden is op het lijf van diegene die hem "ontvangt".
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Houston, we have a problem.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben, dus ik besta