omdat het vers zweet is wat je produceert.
zweet gaat onder invloed van bacterien pas later geuren.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niets aan toe te voegen +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal juist! Vers (en gezond) zweet stinkt niet. In de sauna spoel je je eerst schoon, produceer je daarna veel vers zweet, en spoel je je direct weer schoon. Dat zweet krijgt helemaal niet de kans om te gaan geuren.

Andere antwoorden (2)

Dat komt omdat zweet op zichzelf niet ruikt, maar wel wanneer dat zweet door bacteriën wordt 'aangevallen'. Het zweet dat je in de cabine produceert, is bacterievrij doordat je je hebt gewassen bij aanvang.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn veel pregnantere geuren in de sauna...

Waarom denk je dat ze met die luchtjes lopen te leuren de hele tijd?