zijn heel veel verhalen geweest dat in 2012 voorbij zal zijn

1. de vulkaan onder yellow park barst uit waardoor we nieuwe ijstijd krijgen en allemaal dood zullen gaan en natuurlijk de mensen in de buurt van yellow park zullen sterven door de vulkaan

2. een meteoriet zal op de aarde inslaan en gaan we allemaal ook dood

slechts dingen die ik gelezen en gehoord heb
ik geloof er zelf natuurlijk niks van
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als er geen zuurstof meer aangemaakt wordt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ruwweg twee mogelijkheden:

a) Wanneer de laatste onzer het loodje legt.
b) Wanneer de definitie van "mensheid" wordt herzien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ze tegen de tijd dat de aarde kapot aan het gaan is, al andere planeten hebben kunnen koloniseren, niet :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als de laatste mens op aarde overlijdt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In 2012 zal er een meteoriet op aarde komen, maar het is bewezen dat de koers van de meteoriet is verander en op de aarde zal schaven. Ik denk niet dat de mensheid zal uitsterven. Op discovery kwam er alles over de toekomst en we gaan in grote lange appartementen leven in bossen die veel zuurstof aanmaken. Wat wel is bewezen is dat er over een paar miljard jaar de zon op de aarde zal afkomen en dat de aarde een dampkring word van de zon. En zo eindigt het.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vanuit de natuur gezien komt alles weer uiteindelijk in een zeker evenwicht of het verdwijnt. Met de mens zal het ook zo gaan, ondanks alle wetenschap en menselijk vernuft. Kijken we naar de kippen ,koeien en varkens, dan kan het heel lang goed gaan maar hoe meer dieren er komen, hoe meer problemen met hun gezondheid. Vogel griep, mond en klauwzeer, varkenspest en wat allemaal nog meer? De afgelopen 10 jaar is het al heel vaak fout gegaan. Ziekten van dieren zoals: vogelgriep, hiv virus enz. bedrijgen nu al de mens! Wat komt er nog meer? En zijn wij er dan ook klaar voor? Natuur wetten gaan ook voor ons op. Uiteindelijk raakt het ook de mensheid. We zullen waarschijnlijk niet geheel uitsterven, maar in het verre verleden zijn ook hele volkeren verdwenen. De natuur is opermachtig,en de mens zwak, kijk maar wat wij met de natuur doen. Ooit pakt de natuur ons terug en ja mischien is dat dan wel het einde van de mensheid.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zodra de populatie mensen als gevolg van aanpassingsproblemen aan haar leefomgeving te klein is om als soort voor voldoende vruchtbaar nageslacht te zorgen.
De kans dat dit gebeurd neemt toe naarmate
er minder natuurvolken zijn, aangezien deze nog het grootste aanpassingsvermogen hebben. Wij westerlingen sterven al uit als de supermarkten niet meer bevoorraad worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hier is een mooie website voor gemaakt; zie bron. (in het engels)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als er geen man en vrouw meer is.