Waarom twijfelen volwassenen meer dan kinderen tijdens het kiezen van aankopen of beslissingen?

Bijvoorbeeld als je in de winkel staat en je moet kiezen tussen een pak Chocomel en een pak Sinas dat volwassenen niet meteen kiezen en kinderen sneller?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Volwassenen weten welk artikel beter voor hen is zowel voor de gezondheid als voor de portemonnee. Toch gaan ze twijfelen omdat het andere artikel er veel lekkerder/leuker uit ziet. Er komen ook andere dingen bij kijken; of de rest van het gezin er iets aan heeft of dat het artikel lang meegaat etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Kinderen willen kopen wat ze het lekkerst vinden, volwassenen denken teveel na. Bijvoorbeeld over de prijs, de houdbaarheid en wat hun eventuele andere gezinsleden het liefst hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel goed antwoord Biertje +1
Een volwassenne overweegt misschien even of hij het betreffende produkt nog wel in huis heeft of niet,en denkt even na.
Ook rekening houdend met het budget dat hij misschien te besteden heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben absoluut geen twijfel in het aankopen van iets ,als ik het nodig heb pak ik het en als ik iets lekker vind ook. Dus ik herken het niet . Kinderen krijgen vaak juist twijfels in mijn ervaring ,dan stelde ik ze altijd voor de keuze .Dan mochten ze kiezen tussen twee dingen .Die wees ik dan aan ,omdat er juist zoveel aanbod is zagen ze de bomen door het bos niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kinderen houden nog geen rekening met anderen en zullen dus de keuze altijd bij zich zelf houden.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hier is het eerder andersom
als mijn stiefzoontje hier is en ik laat hem zelf iets kiezen in de winkel sta ik er morgen nog.
ik pak zelf altijd gewoon de goedkoopste