een bromtoon die in geheel europa te horen is. Wie weet waar die vandaan komt of door opgewerkt wordt? http://zapruder.nl/forums/viewthread/9875

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (4)

In heel Europa, ik heb er nog niets van gemerkt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een gevalletje van internet-massahysterie.
Ik ben er van overtuigd dat er hier en daar bromtonen zijn, veroorzaakt door voorwerpen als rioolpompen en koelinstallaties. Lage tonen zijn moeilijker op te sporen als hoge, maar het is te doen met technische apparatuur.
Als het tenminste niet alleen tussen je oren zit.
15 jaar geleden
de oppositie
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik hoor al ruim veertig jaar een heel diepe bromtoon; was alleen afwezig tijdens de autoloze zondagen in 1973.