Wat is een telefoonstem?

Mensen zeggen vaak tegen mij dat ik een echte telefoonstem heb...Maar wat is dat dan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het is een stem die prettig is om naar te luisteren. Rustig duidelijk spreken en niet te hoog of laag zijn eigenschappen. Feitelijk is het een stem waar je niets bijzonders aan opvalt, waardoor je naar de boodschap luistert en niet naar de stem zelf. Pas als je je dat beseft, wordt het opeens duidelijk dat die persoon een speciale stem & manier van spreken heeft.

Een aangename stem om aan de telefoon te horen. Zonder lelijke harde klanken of een vreemd accent.

prettige klank, licht neutraal, en zonder accent.

Een duidelijk, pretigge stem die goed verstaanbaar is en waar emotie in zit. In mijn tijd als manager bij een call center letten ik voornamelijke op deze eigenschappen.

Een telefoonstem of een radiostem. Een mooi timbre, goede uitspraak en de juiste intonaties en een uitgebalanceerd ritme. Ja, nog champagne om de keel te smeren???

een zachte en warme stem prettig om naar te luisteren!

helder, geen rokers krakers stem met een astmatische achtergrond .Goed kunnen articuleren . En een beleefde en vriendelijke toon. Adrem in kunnen gaan op reacties.

Televoting of telestemming is een methode van stemmen, waarbij het kijkerspubliek van (doorgaans) een televisie-uitzending door gebruik van de (mobiele) telefoon of een ander medium, zijn mening op afstand bekend kan maken. Het wordt met name toegepast bij spelletjes of wedstrijden, waarbij kijkers door het bellen van een telefoonnummer of per sms hun winnaar kunnen kiezen. Via televoting is het mogelijk de mening van de kijker zeer snel op te vragen en te verwerken. Televoting zorgt voor interactie met de kijker en kan het verloop van het programma bepalen. Daarnaast is televoting financieel interessant, omdat gebruikers moeten betalen om te kunnen stemmen.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Televoting

als je van iedereen te horen krijgt dart je een prettige stem hebt,niet te blikkerig of te schel en goed verstaanbaar

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100