Wat is een telefoonstem?

Mensen zeggen vaak tegen mij dat ik een echte telefoonstem heb...Maar wat is dat dan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
3.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lucky you! :) Mijn stem is nog nèt geen Nanny Fran stem ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-)

Het beste antwoord

Het is een stem die prettig is om naar te luisteren. Rustig duidelijk spreken en niet te hoog of laag zijn eigenschappen.

Feitelijk is het een stem waar je niets bijzonders aan opvalt, waardoor je naar de boodschap luistert en niet naar de stem zelf. Pas als je je dat beseft, wordt het opeens duidelijk dat die persoon een speciale stem & manier van spreken heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Een aangename stem om aan de telefoon te horen.
Zonder lelijke harde klanken of een vreemd accent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
prettige klank, licht neutraal, en zonder accent.
14 jaar geleden
Een duidelijk, pretigge stem die goed verstaanbaar is en waar emotie in zit. In mijn tijd als manager bij een call center letten ik voornamelijke op deze eigenschappen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een telefoonstem of een radiostem. Een mooi timbre, goede uitspraak en de juiste intonaties en een uitgebalanceerd ritme. Ja, nog champagne om de keel te smeren???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een zachte en warme stem prettig om naar te luisteren!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een rustige duidelijke stem, met een zwoel randje, dat luistert het prettigst, daar wil je namelijk naar blijven luisteren!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helder, geen rokers krakers stem met een astmatische achtergrond .Goed kunnen articuleren . En een beleefde en vriendelijke toon. Adrem in kunnen gaan op reacties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iemand heeft een prettige telefoonstem als deze prettig is om naar te luisteren, goed articuleert en zacht aan voelt. Wat er ook bij komt kijken is dat mensen die met een glimlach aan het telefoneren zijn, dat toch via de telefoon kunnen "uitstralen" en dat wordt ook vaak gewaardeerd en is toch wel te horen aan de telefoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Televoting of telestemming is een methode van stemmen, waarbij het kijkerspubliek van (doorgaans) een televisie-uitzending door gebruik van de (mobiele) telefoon of een ander medium, zijn mening op afstand bekend kan maken. Het wordt met name toegepast bij spelletjes of wedstrijden, waarbij kijkers door het bellen van een telefoonnummer of per sms hun winnaar kunnen kiezen.

Via televoting is het mogelijk de mening van de kijker zeer snel op te vragen en te verwerken. Televoting zorgt voor interactie met de kijker en kan het verloop van het programma bepalen. Daarnaast is televoting financieel interessant, omdat gebruikers moeten betalen om te kunnen stemmen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je van iedereen te horen krijgt dart je een prettige stem hebt,niet te blikkerig of te schel en goed verstaanbaar