Is in jouw begrip, het fysieke niveau een oorzaak of een effect?

s.v.p volledig uiteenzetten.
Bedankt voor de beantwoorden!
vele zegeningen.!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pff..wat was jij vroeg wakker en dan al zo'n heftige vragen!
:-)
Rieneke1
14 jaar geleden
ik snap niets van je vraag, kan je hem wat toelichten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
snap er ook niks van. fysieke niveau? Hoe groot je word?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@congoleo, volgens mij zijn dat niet ZIJN vragen, of hij heeft een spoedcursus Nederlandse taal gehad de laatste dagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onbegrijpelijke vraag, gelukkig begrijpt XiniX hem wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij het zien van de foto krijg ik het niet meer voor elkaar de vraag te beantwoorden.

Het beste antwoord

Het is een effect, heel simpel, materie volgt de oorzaak altijd, dus voel ik me klein, blijf ik klein... en wordt ik dus klein... En dat geldt in feite voor elke innerlijke status en die sijpelt door in het lichaam...

Je wordt zo je je voelt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het fysiek niveau is opgebouwd door jezelf. Door wat je eet, wat je doet en wat je denkt.
*Wat je eet is opgebouwd uit de subtielere energieën van o.a. licht, water, levenskracht, enz..
*Als je veel traint krijg je meer spiermassa.
*Door emoties en stress vast te houden verharden de spieren.

Veranderingen vinden eerst plaats in de subtiele energie en daarna (als het blijft) dringen ze door in de dichtere energie (materie).

Je laat er een plaatje bij zien dat erg op het gevoel speelt, het is duidelijk een effect, van het denken en handelen van de mensheid als geheel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Effect
De oorzaak zijn dingen die kunnen leiden tot een zwak fysiek niveau. Dat zijn onder andere zeer slechte woonomstandigenheden, te veelstress, weinig eten, erge trauma's aan iets etc. Het effect is dan, dan je lichaam steeds zwaker wordt. Bijvoorbeeld je hebt een heel erge trauma aan iets overgehouden. Het zal je eerst geestelijk verzwaken. Nachtmerries, eetlust wordt minder, minder slapen etc. Het effect daarvan is weer dat je ook lichaamlijk wordt verzwakt.