Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat je van het één op andere moment op iemand afknapt?

Jaren geleden toen ik nog een bakvis was van een jaar of 17, was ik al een hele tijd smoorverliefd op een jongen bij ons van het dorp. Totdat we op een dag in het zwembad waren en ik zn voeten zag. LELIJK! Met van die kalknagels....de verliefdheid was accuut over. Hebben jullie dat ook wel es gehad? Hoe kan het dat die verliefdheid zo opeens over was....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (10)

Je schellen vallen van je ogen en je leert bij...
dan krijg je zulke dingen en ik zeg je, dit was niet de laatste keer...

Het komt plots op en is plots weer weg... Net als een onweersbui, daar doe je niets aan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is mij ook wel eens overkomen ja. Alleen is die jongen voordat ik erop kon afknappen verongelukt...

Kwam er pas op zijn begrafenis achter dat hij Moslim was...

SNIK...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dat was de reden om er opaf te knapen? Dat vindt ik nou zielig. Als ik minnetjes gaf,is dit antwoord er zeker één waard!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- 1 starbless ik geef zelden minnen maar dit vind ik ook een minpuntje.Dit is een vorm van discriminatie.
Je hersenen vertellen dat je geen kroost wilt met lelijke kalknagels... Want dat zou de kans op kleinkinderen drastisch verkleinen. Dus nee, daar is niks vreemds aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De droomprins bleek toch minder perfect te zijn dan je had gedacht.. en natuurlijk doet uiterlijk er dan ook toe, als het je droomprins is (op dat moment) dan zijn alle punten perfect. haar, handen.. en eh.. voeten!

Als dan in plaats van mooie mannelijke voeten, er grote 'kalknagels' blijken te zitten, is dat een afknapper..

De één kan er mee leven, de ander niet. Zo heb jij het niet op kalknagels,
En ik heb het niet op jongens die als hobby slangen thuis houden. Dan ben ik gelijk afgeknapt! ;)

Dat is helemaal niet erg, of raar, dat is gewoon niet jou ding.
En waarschijnlijk gebeurt het nog wel een keer.
Al moet je natuurlijk wel begrijpen:

!!!!!
Niemand is perfect! ;)
!!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een combinatie van kortzichtigheid en een onbedwingbare neiging naar perfectie. Dan kan het zijn dat je op iets onbenulligs afknapt en je zeker weet dat er iemand anders is die wel perfect is... daarom zijn er nog veel mensen vrijgezel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je echt,écht verliefd op hem was,zag je die kalknagels niet eens.Dan accepteer je alles van je geliefde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tsja, als je om zo'n onbenullige reden al op iemand afknapt, dan ging de verliefdheid ook niet erg diep. Die jongen mag blij zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verliefdheid die heeft niks mee te maken met hoe die nagels van iemand er uit ziet of. Dat is puur jou gedachte. Dat is gewoon jou mening. jij bent net en schoon. En je wilt zeker niet met iemand die kalknagels heeft samen zijn.
Dat is heel normaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hhahaha ,wat grappig ja ik herken dat wel ik heb het in het verre verleden met ZIJN benen gehad hahha lang en dun het leek wel een giraffe,ik schrok me kapot want die had ik niet eerder gezien.De volgende dag maakte ik het uit. Ik was helemaal afgeknapt. Het komt omdat je iets ziet wat je niet mooi vindt denk ik .Je had het grote ideaal voor ogen maar het was het net niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je verliefd bent zie je geen dingen bij die persoon die je niet leuk vindt,pas veel later kun je je gaan ergeren ,ik heb daar nooit last van gehad,ik en al 35 jaar getrouwd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding