'Een beeld zegt meer dan duizend woorden', volgens een bekend gezegde. Kan je met slechts één beeld antwoord geven op een vraag?

Kan dit eigenlijk óók op GV, of kunnen moderators, natuurlijk gebonden aan de opgelegde GV-regelgeving, hier niets mee?

Toegevoegd na 15 minuten:
Bijvoorbeeld: Er wordt een vraag gesteld hoe effectief een driepuntsgordel is bij een frontale botsing. Ik paats een gerelateerde foto zonder commentaar...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1K

Het beste antwoord

Ik denk dat je met een foto alleen ook veel kunt zeggen. Zowieso worden plaatjes in de vorm van pictogrammen erg veel gebruikt door mensen die moeilijk of niet kunnen praten. Met een pictogram is dus vrijwel alles te zeggen.
Maar een plaatje als antwoord kan soms doeltreffender zijn dan een uitgebreid beschreven antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ter verduidelijking wordt soms een afbeelding toegevoegd,maar alleen een afbeelding zonder tekst,wordt te cryptisch lijkt me.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt in ieder geval niet met alleen een bron (bijv. een link) antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een paar keer een vraag gesteld, waarvan het antwoord me via het beeld werd duidelijk gemaakt (en niet via de tekst). Dus ja, het kan, alleen bij GV moet je er nog iets van tekst aan toevoegen.
Die combinatie werkt ook het beste, vind ik zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, maar een antwoord is een verpllicht veld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een beeld zonder woorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles kan maar het lijkt me onpersoonlijk.!