Welk programma gebruik je om het model van Abell te maken?

Ik moet het model van Abell maken voor school. Nu weet ik geen geschikt programma om dat te doen. Iemand enig idee. (het model van abell is een soort van grafiek in 3d. het is geen staafgrafiek maar een 3d cubus met daarin allerlei zwevende cubussen. Sorry beter kan ik het niet uitleggen.)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

ik had hetzelfde probleem, en heb uiteindelijk gewoon paint gebruikt. Het gaat immers om de inhoud en niet de grafische vormgeving. dat wil zeggen, al die kubussen erin zijn irrelevant, het gaat erom dat je lang je assen je technologieen, je afnemers en je producten kan afzetten