Zou de jeugd nog wel weten hoe ze iets in een telefoonboek of gouden gids;-) op moeten zoeken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik heb mijn dochter op deze vraag iets laten opzoeken...ze is nog bezig (oke, de vraag is dan nog niet zo oud dus oke...hihi)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ik denk het wel. Maar helemaal zeker weten doe ik dat ook niet meer...

Toegevoegd na 7 minuten:
O ja...

Afgelopen vrijdag moest er eentje 112 in het telefoonboek opzoeken...

LoL...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet 't.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor werkt hetzelfde als Google.

(-:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een wat???

Grapje :-P

Ja tuurlijk; is niet zo moeilijk hè..

Al is via het internet natuurlijk wel makkelijker. En altijd up to date.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
|Ik weet dat wel hoor:D Eerst kijken bij de goede plaats (erg handig ;)) En dan bij de goede letter van de achternaam :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me wel handig als iedereen dat kan ja! De stroom zal maar uitvallen, dan moet je toch het nummer van Eneco kunnen bellen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze met die nieuwe grote bosatlas kunnen werken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onlangs had mijn neefje een vriendje op bezoek. Deze bleef staan voor de televisie en zei vol ontzag: "Wat zit er voor groot ding achter jullie televisie?!". Deze jongen had nog nooit van zijn leven een "ouderwetse" t.v. gezien. En dat is nog een vrij recente ontwikkeling.
De vooruitgang van de ict gaat zo enorm snel dat onze jeugd bepaalde vaardigheden die wij normaal vinden niet meer kent, maar andere vaardigheden die wij moeizaam onder de knie krijgen als vanzelfsprekend doet.
Dus natuurlijk weten ze het wel, maar zij zien het als nutteloze informatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ons leren ze dat tijdens de taalles op de basisschool.
Alfabetische volgorde,daarbij is het telefoonboek het leermiddel bij uitstek.