Bestaat er een cursus lepelbuigen?

kan ik een cursus hetzij schriftelijk hetzij mondeling, vinden om te leren hoe ik een lepel met mijn gedachten/lichaamsenergie kan ombuigen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Het beste antwoord

Ja dat is mogelijk, kijk maar op youtube, daar staan lessen te kust en te keur...

Maar het zijn truucjes (en niet van DAF)

Toegevoegd na 27 minuten:
en er blijkt werkelijk een echte cursus te zijn:
Spoonbenders Course by James Twyman

in 4 weken tijd leer je
-je energiecentra open te zetten...
-om lepels te verbuigen met geestkracht...
-een gebedstechniek waarmee je je leven en de wereld kunt veranderen...
-en nog veel en veel meer...

kijk maar gauw op:
http://www.dailyom.com/cgi-bin/courses/courseoverview.cgi?cid=13

en het is ook nog eens niet duur...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als zoiets uberhaupt mogelijk zou zijn, zou je de kracht en de manier waarop moeten vinden in jouzelf. Er is niemand die jou in woorden zou kunnen vertellen 'hoe' je zoiets doet. De kracht ligt in jezelf. Alleen jij kunt het in jezelf vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan het je bij deze leren:

- pak de hals van de lepel tussen duim en wijsvinger.
- leid anderen af met je andere hand
- zet kracht met je duim
en Walla de lepel buigt :-)

Uri Geller is bullshit :-p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ik heb lepelbuigen aan den lijve ondervonden,in hongarije en een echte lepel geen nep,de jongen die boog hem voor mijn ogen waar ik bij zat,krom,en toen weer recht,maar was na deze actie totaal uitgeput,al zijn energie was weg gewoon helemaal leeg.en ik zit hier niet te liegen,maar ik geloofde het vroeger ook niet,maar kan er nu niet omheen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naja tis maar net wat je wil geloven maar het is gewoon allemaal gezichtsbedrog :-)
Neem hier een kijkje

http://www.newearthconnection.org/NED/3-cursus--lepel-buigen-.htm