mijn 3 gaatjes in mn oren deden geen pijn, even een prik en dat was het, maar dat was met zo'n pistooltje dat stelt niks voor.
de piercing in mijn neus was een stukje pijnlijker maar als je een goede piercer hebt is het te wel te doen. het is even een felle prik die brandend aanvoelt en er schieten vanzelf tranen in je ogen.
mijn 3e piercing zit op de gevoeligste plek ;). toen schoot ik wel even tegen het plafond. maar die pijn was na ongeveer 2 minuten helemaal weg! dus even op je tanden bijten en klaar is kees.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Ik heb járen geleden gaatjes in mijn oren (lellen) laten maken om oorbellen te kunnen dragen en het deed geen pijn. Lijkt me wel belangrijk wáár het gat gemaakt wordt, want op de ene plek zitten meer zenuwuiteinden dan op andere.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je voelt wel een prik. Verder ligt het eraan waar, in het kraakbeen van je oor kan het pijnlijker zijn. En ook na het zetten kan het nog een paar dagen pijnlijk of gevoelig zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ons lichaam kent min of meer gevoelige delen. Het hangt er dus vanaf waar je de piercing plaatst om te kunnen bepalen dat het erg of weinig zeer doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vond het wel mee vallen.
Je voelt het wel, maar kan niet zeggen dat het echt pijn deed.
Is trouwens wel afhankelijk van de persoon die hem zet en de persoon die hem krijgt.
En natuurlijk ook waar je hem laat zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk dat je hierin gelijk hebt, bij mij deden ze 3x geen pijn maar was wel een ervaren persoon...+1
Hangt van af waar je gaat laten zetten.
op je navel zal wel pijn doen.
maar op je oor of op je neus zal minder pijn doen..

op je tong zal wel ook een beetje pijn hebben...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Navel doet geen pijn...
Pijn is voor iedereen een ander begrip. Maar ja je voelt het wel even. Er word natuurlijk toch een 'gat' in je gemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet pijnloos. De ene plek is ook gevoeliger dan de ander en het ene persoon heeft een hogere prijngrens dan de ander. de prik voel je en daarna kan het een korte tijd een brandend / schrijnend gevoel geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt eraan waar je hem laat zetten. Ik heb er een aan de bovenkant van mijn oor laten zetten. Dat was wel pijnlijk, omdat er dan een gat door het kraakbeen heen moet.

Ik heb geen ervaring met oorbellen onderin je oor, maar ik neem aan dat de pijn tenminste minder is, omdat dan slechts door vlees gegaan moet worden.

Let in de weken na het zetten in ieder geval goed op de hygiëne rond de plek: een paar weken lang zal het waarschijnlijk behoorlijk gaan etteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige plaatsen doen zeer, zoals onder je lip, je tepels, clit of eikel. Tong, neus, oor en navel vallen reuze mee.

Waar had je er één gepand?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het doet even zeer. Maar iedereen ervaart deze pijn anders. Het aloude spreekwoord geldt hier: wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt eraan waar denk ik. Ik heb drie piercings gehad (oren niet meegeteld) en die deden alle drie geen pijn, dit was onder mijn onderlip, in mijn navel en in mijn tong. Ik kan me voorstellen dat het op intiemere plekken meer pijn doet, maar misschien bedoelde je één van mijn plekken en heb je wat aan mijn antwoord...?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet echt
lijkt wel op een prik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik nu nog gaatjes in mijn oren moest laten zetten was ik er vast niet aan begonnen. Hoe ouder ik word hoe banger.
Mijn oren zijn geprikt door het echtpaar van de buurtjuwelier (een mini-juwelier bij ons om de hoek toen ik 13 was). De man en vrouw stonden beiden met een naald en een kurk in de buurt van mijn oren. De man en vrouw keken of ze beiden op dezelfde plek van de lel mikten. De man vroeg nog of ik het zeker wist, de vrouw vroeg het nog een keer voor de zekerheid en toen hebben ze beiden keurig synchroon de naalden door mijn oren geprikt. Ik vond het veel erger dan verwacht. Maar ja ik let erg op naalden. Als ik bij de tandarts een behandeling krijg, heb ik liever geen verdoving dan wel. De verdovingen maken de behandeling veel gevoeliger (raar maar waar). Ik heb vele tanden laten boren zonder verdoving, geen punt maar ik lag te jammeren na 3 verdovingen omdat de laatste tandarts niet zonder verdoving wilde werken. Uiteindelijk heeft hij de behandeling gestaakt want hij werd gek van mijn gejammer.
Als ik niet zo gevoelig was had ik een tattoo laten zetten, kijkt me leuk.
Kortom, het ligt geheel aan jezelf. Ze zeggen dat je diep moet uitademen op het moment van de prik, dan voel je niets.