Minder calorieen innemen dan dat je verbruikt.
Simpel in theorie, moeilijk in praktijk.

Wat wel wilt helpen is eventueel meerdere koppen groene thee per dag, dit boost je verbranding met z'n 100 extra calorieen per dag.

Langzaam eten, goed kauwen en na elke 3 happen een grote slok water nemen. Zit je sneller vol.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Stoppen met bierdrinken en op Zumba les gaan!
Succes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
compensatieplusje +1
Geen bier meer drinken, gezond eten, en veel buikspieroefeningen doen! (sex is ook goed voor de buikspieren ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je afvragen waar de werkelijke waardes in het leven liggen. Bedenk ook, dat goed gereedschap onder een afdakje moet hangen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor het afdakje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen jammer dat ie hangt!
- Matigen in het bier drinken.
- Sporten; dit kan zowel op de sportschool als (lekker goedkoop!) elke dag een rondje hardlopen, of op de fiets naar de kroeg.
- Leten op wat je eet. Zorgen voor genoeg vitamines en mineralen, gevarieerde voeding en zo min mogelijk vetten.
- Elke avond buikspieroefeningen doen. Oefeningen zijn er zat te vinden op het internet.

Hoe fanatieker je deze en andere gegeven antwoorden naleeft, hoe sneller je ervan af komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- Ga veel water drinken.
- Eet veel fruit en groente
- Drink alleen nog maar bier met mate en alleen in het weekend.
- Ga naar de sportschool minimaal 2 x per week
- Meer sex, zoals hierboven ook al gezegd werd is altijd goed natuurlijk :-p goeie buikspieroefeningen is nooit mis.
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie was de minkukel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen idee It wasnt me :p
Het aanleren hoe effectief het vet rondom de buik te reduceren, is geen ingewikkelde taak. De drie basis principes om je overtollige vet kwijt te raken zijn gezonde maaltijden, cardiovasculaire oefeningen en gewichtheffen op een regelmatige basis. Denk eraan, je raakt het overtollige vet niet kwijt als een donderslag bij heldere hemel en het verdwijnt ook niet na één dag, maar je kunt het overtollige vet reduceren indien je er wat moeite voor wilt doen.

Toegevoegd na 47 seconden:
Lees meer hierover op deze site:

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/dieet/20490-hoe-raak-je-effectief-het-vet-om-je-middel-kwijt.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eet niets meer, en je buik slinkt maximaal snel... Tegen de tijd dat je op je gewicht bent, begin dan weer langzaam wat te eten... Sneller kan niet, tenzij je laat siposucceren...

liposucces ermee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan toch wel sneller: nl. erbij gaan sporten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja klopt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beetje ongezonde manier van afvallen.
Een bierbuik neemt af door minder te eten en (dik makende dranken) te drinken. Verder heeft het zin om te trachten je buikwand te versterken door o.a. buikspieroefeningen te doen. Daarnaast is meer bewegen altijd aan te raden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon normaal leven. Niet de hele dag op een stoel zitten, bier drinken en patat eten. Maar gewoon elke dag ontbijten me het een broodje kaas, 's middags misschien een kopje soep en 's avond gewoon aardappelen, groente en vlees. Als je weg gaat en het is binnen pak hem beet 10 km gewoon op de fiets gaan. Matig het gebruik van alcohol en vetten. Ga op een sport (seks mag ook). Ben gewoon lekker actief en je zal zien dat je snel van je bierbuik af bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel sporten.
Buik trainen.
Zwemmen.!