Nee, het leven is juist de onverwachte gebeurtenissen, of zie ik dat verkeerd?

Nee het onverwachte is juist waarom leven zo interessant is...

En ik zal je zeggen dat veel meer onverwacht is dan je denkt... Als je vanmorgen naar je werk gegaan bent, dan verwacht je automatisch dat je aankomt, maar dat is echt niet zo... Jij zult niet de enige zijn die onderweg iets meemaakt zodanig dat je niet op je werk verschijnt...

Dus alles is onverwacht, het leven is onverwacht en dat maakt het leven nu juist zo mooi...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (11)

Dat is absoluut onmogelijk.
Als je een gesprek voert met iemand, dan weet je niet van te voren wat die zal zeggen. Onverwachte dingen dus.
Als je de radio aanzet, hoor je onverwachte dingen.
Bijna alles wat je ziet, is onverwacht omdat je het niet eerder hebt gezien. Zelfs als je in de spiegel kijkt in de ochtend is dat omdat je iets wilt controleren... dus je kijkt met de wetenschap dat er onverwachte dingen kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het leven is een en al verandering. Als je altijd zekerheid wilt en op zeker speelt, nooit eens het avontuur tegemoet gaat, is het leven een dooie boel. Je kunt wel leven zonder onverwachte gebeurtenissen, maar degene die altijd weet wat hem te wachten staat is niet te benijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk zou je kunnen leven zonder onverwachte dingen, want je leeft. Ik vind het alleen geen leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, want elke dag gebeuren er onverwachte dingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij kan dat gewoon niet. Of je dat WIL is een ander verhaal, maar het KAN niet. Je kunt namelijk niet in de toekomst kijken.
Sommige mensen willen het liefst zo veel mogelijk zelf in de hand houden, controleren, bepalen....en worden daar uitermate ongelukkig van.
Juist de onverwachte gebeurtenissen bepalen je leven.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans" (John Lennon), dat raakt de kern wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Sharona30;

Nee hoor; elke ochtend weer die onverwachte wekker is juist kicken! Ik mis hem elk weekend weer opnieuw!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee Sharona, dat lijkt me helemaal niet.
Als alles om je heen voorspelbaar is dan zou niemand meer een ongeluk kunnen krijgen (dat zag je dan al aankomen), niemand meer een goede grap kunnen maken (die ken je dan al), niemand meer lekker spontaan kunnen zijn op het werk (je ziet alles immers al aankomen).

Wat zou dat dodelijk saai worden!! Dan wordt werken pas echt werken, bah bah

Mensen genieten van onverwachte gebeurtenissen, ze fleuren je leven op. Een bloemetje van je lieffie, een onverwachte blik van een vreemde, een grap in de Coen en Sander show (3FM), de onwetendheid van de uitslag van een voetbalwedstrijd.

Als niets meer onverwacht zou zijn, waar leef je dan voor? Je weet toch al wat er gebeuren gaat?
Spanning maakt het leven leuk.

Had je dit antwoord verwacht?? Dan ben ik dus saai.
Had je het niet verwacht?? Spannend he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha ik zeg lekker niks;-P Wat een domme vraag eigenlijk van mij;-))
Tuurlijk zijn de onverwachte dingen het leukste...+1
Ja hoor Sharon,
'k denk van niet,
Want meeste gebeurtennissen zijn bijna allemaal onverwachte gebeurtenissen...

Toegevoegd na 48 seconden:
Nee hoor Sharon,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk kun je leven zonder onverwachte gebeurtenissen. De vraag is dan wel: Hoe zou zo'n leven eruit zien?
Een soort robotachtige samenleving waar alles en iedereen is voorgeprogrammeerd. Wij mensen hebben uitdaging nodig, en onverwachte gebeurtenissen bieden uitdaging.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Autistisch aangelegde mensen leven het liefste zonder onverwachte gebeurtenissen. Dus ja: er zijn mensen die inderdaad in zulke structuren leven, dat er geen onverwachte dingen zullen en kunnen voorvallen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen probleem,maar ze blijven toch komen,zowel goede als slechte!