Hoe vaak is er in Nederland daadwerkelijk Antrax gevonden in een brief of pakket?

Een aantal weken terug heb ik 5 uur in Quarantaine gezeten, omdat er vermoedens waren dat ik een pakket met Antrax vast had gehad..
Het bleek gewoon iets onschuldigs te zijn..
Maar nu vraag ik me af of dit ooit wel eens echt gevonden is in een pakketje..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Antrax is eigenlijk de naam van een ziekte, niet van het poeder. Gelukkig nooit in Nederland aangetroffen, als ze dat dachten bleek het altijd meel of poedersuiker te zijn.
Het is dermate moeilijk en gevaarlijk om het te maken dat het hopelijk ook nooit gaat gebeuren. Het is ook bijzonder moeilijk om geen sporen na te laten bij de productie.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik geloof dat er tot nu toe daadwerkelijk 1 keer sprake is geweest van antrax bij 1 van de grote energiemaatschappijen. Maar men neemt liever het zekere voor het zekere...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mildvuur heet dat goedje toch? Ik heb het ook weleens in de bus gehad, maar gewoon als coke doorverkocht, merken de snuiverts toch niet!