Waar in Nederland kun je leuk funshoppen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tip:
http://funshoppen.hyves.nl/?&pageid=31K216BTLL44KKS0S
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben het zeer eens met Arnhem, Nijmegen en Utrecht. Daarnaast zou ik zeggen: Den Bosch, gezellige binnenstad.

Het beste antwoord

Ik zou zeggen Nijmegen, erg leuke stad, waar diverse leuke winkels te vinden zijn. En dan vooral winkels die je vaak in andere steden niet vindt. Vooral de Lange Hezelstraat springt er echt uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja is ook wel leuk +1

Andere antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind Doetinchem altijd erg leuk in de zomer, leuke terrasjes, vriendelijke mensen, lekker eten en leuke zaakjes. Ik slaag er altijd! Maar dat zal voor jou ook wel geen probleem zijn toch?? hhaha

Ook in de winter organiseren ze veel, zoals schaatsen op het marktplein of optredens van Hollandse artiesten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een flinke zak moneten bij je hebt,zou ik zaggen : Bij ons in de PC,komt elk gegoed lid van GV!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is pas echt leuk als je geld over hebt :)
Haarlem is al vaak winkelstad nummer 1 van Nederland geweest, en daar zitten ook echt veel leuke winkels.
Oosterhout wordt ook vaak getipt als je van mooie, wat luxere winkels houdt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind Apeldoorn altijd erg leuk. Of, met de winter in het vooruitzicht: Utrecht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maastricht. Leuke kleine (originele) winkeltjes (of boeken neuzen in de winkel die in een kerk gevestigd is) maar ook de "gewone" winkels als H&M, Miss Etam, Blokker etc. Superleuk om op het terras te gaan zitten op het Vrijthof of een wandeling te maken langs de oude stadsmuren.