Welk parfum raden jullie me aan?

ik ben al bij douglas gaan snuffelen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
wat ik zoek is een frisse, kruidige geur.
dus niet zoet/ bloemig/ oosters.
het zou fijn zijn als je de geur die je me aanraadt een beetje kan beschrijven.
alvast bedankt!

14 jaar geleden
in: Overig
3.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is het wel handig om ook de gewenste prijsklasse alvast aan te geven? :)
Rieneke1
14 jaar geleden
ja, dat klopt, een euro 0f 50, 60.
bedankt!

Het beste antwoord

Rose van Dolce&Gabana....
Lichte frisse geur en zoals ik het tot nu toe meemaak: prettig sensueel...

Alien van Thierry Mulgy staat op de tweede plaats en Sensual van Chanel op 3....

Good Luck!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
alien is het geworden, bedankt!

Andere antwoorden (6)

Fris en kruidig zijn vaak de heren geuren...
Maar als je echt een topper van een dames geur wilt:

Narciso Rodriques... (niet te zoet, maar toch sensueel)

Toegevoegd na 1 minuut:
En een groot voordeel is dat weinig mensen deze geur kennen, wat het natuurlijk wat origineler maakt.
Nadeeltje, hij is iets bovengemiddeld geprijsd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moeilijk hoor. Elk parfum ruikt per persoon weer anders, ligt aan de zuurgraad van je huid.

Fris: Davidoff.
Fris en kruidig: Escada.

Ligt in de door jou genoemde prijsklasse.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze noemt toch helemaal geen prijsklasse?
Hugo Boss heeft nu voor het eerst een licht frisse vrouwengeur gemaakt.
Ik ben er zelf inmiddels als helemaal verslaafd aan.
Het luchtje heet: Femme.

Waarom ga je niet naar een parfumzaak en vraag je daar advies. Doe ik ook altijd, ik vertel wat voor soort geur ik zoek. En ze snappen meestal direct wat ik zoek. Dan reuk ik 3 tot 5 geuren. En de geur van mijn keuze zit er altijd tussen.
Zelf zoeken is echt een ramp. Dan word je helemaal gek van alle geurtjes en dingetjes, en op een gegeven moment reuk je helemaal niks meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
ik heb advis gevraagd, maar na een geur of 4 ruik ik niks meer.
vandaar dat ik hier de voorselectie doe.
bedankt!
Als je het mij vraagt, draag je eigen parfum... Kom je een man tegen die dat het lekkerste vind ruiken, dan ben je meteen een partner rijker...

Een parfum is de lucht van een nader, draag je eigen lucht... Kijk maar eens hoe dat je wereldbeeld zal veranderen, maar ja dat is weer zo´n mening van XiniX...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
dat vraag ik toch niet xinix?
ik vraag een tip voor een lekkere parfum.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De lekkerste parfum is je eigen geur... je eigen feromonen, je eigen zweet...
Bij iedereen ruikt een luchtje anders door de zuurgraad van je huid maar als je Eternity van Calvin Klein net zo lekker vindt als ik mmmmmmm dan wil je niet anders..ik ben benieuwd??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij donkere haartypes passen goed de zwaardere, kruidige geuren. Zelf ben ik blondine en daar passen beter bloemige geuren bij. Een geur die bij mij erg lekker ruikt is de aloude l`air du temps van Nina Ricci en "mystère de Rochas" van madame Rochas. Chanel nr 5 doet het ook nog steeds goed bij blondines.
De geur die je zo uit het flesje ruikt, lijkt vaak niet op de geur zoals die op je huid tot uiting komt. Om te testen moet je hem eigenlijk even op de binnenkant van je pols doen, even wrijven dat het wat warm wordt dan ruiken en na even wachten, nogmaals ruiken. Dan merk je pas of die geur bij je past en of je hem lekker vindt. Mijn moeder zei wel eens;"Wat ruik je lekker, laat mij eens proberen". Bij haar was diezelfde geur misselijkmakend. Ze had het ook nog op haar horlogebandje gespoten, dus ze rook het constant. Ze heeft het bandje in de chloor moeten leggen, want het was niet weg te krijgen. Als je dus zo`n dure geur koopt, test hem eerst uitgebreid en laat je in de parfumerie adviseren.