Je leest altijd win een auto bij product x ,Maar je leest of hoord nooit wie de winaar is.Hoe zit dat ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik ben er nog nooit naar op zoek geweest. Maar nu, na een paar seconden zoekwerk, vond ik onderstaande links.
Er worden dus zat auto's gewonnen...

Ik heb gezocht op 'auto gewonnen'. Honderden hits...
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat het reclamestunts zijn. Extra aandacht om iets te verkopen. Maar je hebt wel gelijk hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze mogen dat vaak niet vertellen, vaak staat er ook bij: over de winnaars kan niet gecorrespondeerd worden.
dit om de winnaars te beschermen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vaak is het een zogenaamde sweepstake. Van tevoren wordt de winnaar getrokken uit de uitgegeven nummers.
Dat nummer wordt vastgelegd bij de notaris.
Indien degene met dat nummer zich meldt, wordt de prijs uitgekeerd. En anders... is het jammer.
De meeste mensen doen niet mee aan een actie, dus de kans dat de hoofdprijs eruit gaat is relatief klein.
En ook daarover wordt niet gecorrespondeerd....