Wie niet? Wij vinden 't toch ook lekker;)
Alleen is chocolade voor dieren niet echt optimaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zuivel is er zeker in verwerkt. Het is natuurlijk schattig dat een kat zich "menselijk" gedraagt. Maar in die tussentijd ben je hem systematisch aan het slopen.
http://www.sammystrimsalon.nl/?p=61
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Waarschijnlijk omdat hij het niet eens is met het merk kattenvoer dat je voor hem koopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat moet je de kat vragen, niet mij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede brokken als Hill's oid zijn meestal beter dan blikvoer tenzij je een heel oud beestje hebt.
De meeste katten en honden lusten graag chocolade, maar voor hen is het gif. In cacaobonen zit theobromine en dat is een stof die in pure- en melkchocolade zit. Deze stof veroorzaakt hartritme- en ademhalings stoornissen. Kleine beetjes hopen zich op in het lichaam, dus als er veel kleine beetjes gegeten worden uit zich dit na enkele dagen. Er kunnen afzonderlijk of in combinatie de volgende symptomen optreden'
Kwijlen,
spiertrillingen,
krampen, diarree,braken
gedragsverandering (sloom of opgewonden)
snelle of trage hartslag
epileptie,
wijde of juist vernauwde pupillen.
Als je nagaat dat in melkchocolade 154 mg. zit in 100 gr.
en in de echte pure bakkerschocolade 1365 mg in 100 gr. kan je nagaan dat deze laatste couverture echt puur gif is voor een dier.
14 jaar geleden
Waarschijnlijk omdat er melk in zit. Maar je moet je kat beschermen en hem dit niet laten eten, dit is geen geschikt voedsel voor hem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies +1
Omdat het zoet is.

Maar het is echt vreselijk slecht voor een dier met alle gevolgen van dien!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb eens gehoord dat chocolade dodelijk is voor
dieren :(
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt maar veel mensen weten dit niet, maar ook al weet je het niet wie geeft er in vredesnaam een beest chocola,