Waarom hebben sloffen ( meestal) zwarte zolen?

Ben al een tijdje op zoek naar sloffen, maar ze hebben altijd zwarte zolen.
Als je heel lichte vloerbedekking hebt is dat niet echt handig.
Ik heb het me al vaker afgevraagd, heeft iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op :
http://www.zwerfkei.nl/product/Falke/Cosyshoes-kids
Daar die je de falke sloffen waar Cantare het over heeft, denk ik. Ik heb ze ook. Ze lopen heerlijk!!! En lekker warm!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier staan alleen kindermaten op zie ik, maar ik heb maat 39-40, zie voor deze maat deze link:
http://www.ronaldadventureshop.nl/contents/nl/d237.html
En dan de cosyshoes, dat zijn de sloffen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
schat koude voetjes, leuke vraag +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, echt wel, de elektrieke deken staat al weer aan op de voetjes hoor :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@pinkie, ze lijken me geweldig lekker.
Maar het is toch niet zo, dat je sokken aan hebt met een zoolltje.
Dan glijdt je voet heen en weer in die sok!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Loes, nee, het zit vrij stevig om je voeten en door de zool glijft het niet af ofzo, dit is mijn tweede paar, toen mijn eerste paar na ruim twee jaar versleten was, heb ik meteen nieuwe gekocht, zo lekker warm en lekker zitten ze, laat even weten als je ze hebt hoe ze bevallen?!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgende week gaan we op zoek, ik laat het je zeker weten hier.

Het beste antwoord

De beste sloffen zijn homepads van Falke! Grijze wollen zool met rubber grip. Geeft niet af en zit perfect!

En nee het is geen reclame, ik verkoop ze zelf niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn wel sloffen met een lichtkleurige zool, maar die worden vanzelf toch zwart, dus zullen de meeste fabrikanten het wel nuttig vinden om ze maar gelijk zwart te maken. Overigens hebben Spaanse sloffen geen zwarte zolen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies deze sloffen heb ik nu ook, ook die kleur :(
Andere kleuren geven ook af, is mijn bevinding.
Ik wil graag andere sloffen, vandaar ook deze vraag.
Maar bedankt voor het meedenken. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja idd ik dacht meteen aan mijn spaanse sloffies