Stel dat je beroemd wilt worden...Hoe zou jij dat dan aanpakken?Wat zou je eerste stap zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Nou wil ik niet beroemd worden, dus hoe IK dat zou aanpakken weet ik niet.
Maar het ligt er vooral aan op welk gebied je beroemd wilt worden.
Wil je een beroemde zanger worden: neem zangles.
Wil je een beroemde acteur worden: ga naar de kleinkunstacademie.
Wil je een beroemde schilder worden: neem schilderlessen.
Wil je een beroemde architect worden: ga bouwkunde studeren.
Wil je een beroemd arts worden....
Ik denk dat je mijn idee al wel begrijpt.
Beroemd worden op zich moet niet je streven zijn. Ik kan je zeggen dat je dan van te voren al gedoemd bent te falen. Eerst moet je dat zoeken waar je goed in bent en wat je graag doen (combi van die twee is heel belangrijk) en dan kun je kijken of je op dat gebied de top kunt bereiken. Maar dan wel omdat je het leuk vind om te doen, niet omdat je beroemd wil worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

bekend worden in mijn vriendenkring en wat bekendheid zo maken.
Mond op mondreclame werkt als het beste.
het breidt zich vanzelf wel uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
A: Een fonds beginnen voor gedupeerde consumenten.
B: Op je 13 een solo zeilreis gaan maken.
C: Zeggen dat je je spaarcenten moet opnemen van een bepaalde bank.
D: Je gezicht 60 maal plastisch laten opereren totdat je 80 bent.
E: Een politieke partij oprichten die zich richt tegen een bepaalde groep landgenoten.

Genoeg tips?
14 jaar geleden
Meedoen aan Holland got talent! (ofzo...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegenwoordig is het genoeg om je broek een keer te laten zakken voor de camera.
Zie daar je minute of fame.
(quote van Jos Brink, en gelijk had ie)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Me eerst afvragen welk talent ik heb dat me beroemd kan maken. En kan ik dan ook echt iedereen toppen met dat talent. Een plaat voor de kop die bigger than life is, kan een van die talenten zijn. Die zie ik vaak zat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou dat is tegenwoordig niet zo moeilijk; geef je op voor een of andere talentenjacht, verf je haar geel, trek een clownsbal aan, zeg de ene grove grap na de andere en bovenal laat zien dat je talent heb. Wat helpt is om je broek voor de tv te laten zaken of mensen heel grof te beledigen. Maar bovenal, laat zien dat je nul komma nul talent hebt en dat je volstrekt kansloos bent. Gegarandeerd prime-time op SBS 6 op zaterdagvond half 9.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een boek schrijven in eigen beheer en dan geduldig afwachten....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Mmmm, als het zo makkelijk was....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoeft ook niet makkelijk te zijn.. wel overtuigd zijn van je eigen mogelijkheden...
Ik zou het niet aanpakken. Als ik al die beroemdheden altijd hoor verzuchten hoe zwaar het wel niet is dat ze altijd maar herkend worden... Nee, laat mij maar lekker anoniem blijven en me van afstand blijven verwonderen waarom iedereen beroemd wil worden, maar naar buiten toe niet beroemd wil zijn (maar er wel stiekem van genieten dat ze herkend worden).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uitzoeken waar mijn talent ligt, en daar vervolgens heel erg hard aan gaan studeren.