Ik zoek een gezichtsverzorgende masker in een potje.

Je hebt van die platte pakketjes waarin 1 gezichtsmasker zit. Maar weet iemand of er ook gewoon een pot te koop is waarin dit maskerspul zit. Dus dat je niet telkens van die zakjes hoeft te kopen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Er zijn inderdaad maskers in tubes, wat lora al aangaf.
Ik gebruik de dag - nacht en oogcrème vd Hema en ook het masker, in tube.
Ik kom telkens weer terug op deze crème en masker omdat je ze ook kunt kopen naar leeftijd.
Dat staat op de doosjes, zelf gebruik ik alles voor de 55+ omdat ze niks hebben voor 53+ :-))
Ook het masker bevalt mij erg goed en het is betaalbaar en je hebt alles van een merk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een potje weet ik niet maar wel in tubes. Misschien is dit een optie. Ik gebruik die van de action (kleur groen) altijd, ook van Yves Rocher maar deze werking is minder (maar dat is persoonlijk).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dhr. van de Hoog heeft een complete lijn, in tubes en inderdaad Yves Rocher werk ook pretiig..
En Mylene natuurlijk maar dat is niet in de winkel te koop, enkel via party's thuis..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kruidvat heeft verschillende gezichtsmaskers in een potje zitten. Kleine potjes hebben een inhoud van +/- 8 maskers. Er zijn ook grotere verkrijgbaar.