Zijn er meer mensen die moeite hebben om de juiste categorie te vinden?

Soms weet ik niet exact onder welke categorie het hoort, ben ik de enige of zou het een optie zijn om te vragen of GV dit kan uitbreiden. (ik ben dus een vragensteller en geen undercover van GV)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ooit wel eens geprobeerd om moedwillig een absoluut verkeerde categorie te gebruiken? Wat zou er dan gebeuren,wordt de vraag dan niet toegestaan?

Het beste antwoord

Ik heb onlangs een vraag gesteld over het verschil tussen pushen en stimuleren. Deze had ik geplaatst bij opvoeding (wat ook mijn bedoeling was), maar ik kreeg een mailtje van een moderator waarop werd aangegeven dat ik de vraag zou kunnen verplaatsen naar wetenschap-taal, als ik dat wilde. Ik heb dat niet gedaan want dat was de intentie van mijn vraag niet, maar ik vond het wel supernetjes van die moderator!
Dus als je de categorie niet weet kun je altijd nog een moderator om hulp vragen, of kies datgene wat er het dichtste bij ligt. Anders stop je hem toch bij "overig"? Wie weet krijg je dan ook een tip.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb hier voor gekozen omdat deze uitleg duidelijk is.

Andere antwoorden (5)

Wat mij betreft zijn er genoeg categorieën. Als mijn vraag in geen van de genoemde categorieën valt, dan is er altijd nog de categorie Overig.

Geen aanvulling nodig in mijn optiek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms heb ik moeite met het vinden van de juiste categorie omdat een vraag in meerdere categorieën kan vallen. Uitbreiden van categorieën brengt voor mij alleen meer onduidelijkheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms is het even zoeken inderdaad, maar als ik het echt niet weet, ga ik naar overig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank voor je reactie. Dus als ik twijfel en ik gebruik overig is het dan niet zo dat GV deze vraag toch naar voor hun de juiste rubriek zal plaatsen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het nog nooit meegemaakt dat ze dat doen.
Valt volgens mij wel mee.
Maar dat is dan nog niet zo erg, als ze dat corrigeren, dus laat maar gebeuren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oke bedankt voor je snelle reactie.
Ik vind het wel eens lastig.

Meestal gaat het goed. Een enkele keer komt het voor dat ik de verkeerde categorie blijk te hebben gekozen.

Dan komt er een moderator voorbij die de vraag verplaatst naar de juiste categorie. Met de melding dat ik in het vervolg wat beter op moet passen in welke categorie ik mijn vraag indeel.

Zo'n verplaatsing door een moderator heeft, voor zover ik heb kunnen zien, geen nadelen.
14 jaar geleden
Nee nooit, zo moeilijk is het toch allemaal niet..

Toegevoegd na 19 seconden:
Oh wacht wel, één keer kon ik de categorie taal niet vinden. Wetenschap is dan ook een erg vreemde plaats daarvoor..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ voor je eerlijkheid. Ik ben inmiddels weer verder en weet als het niet duidelijk is voor overige kan kiezen. Mijn vraag kwam n.a.v. GV-melding dat ze mijn vraag in een andere categorie hadden verplaatst en ik toch echt dacht dat ik de juiste had gekozen.