Zijn er mensen die nog wel gebeld zijn nadat ze zich hadden gemeld op de site bel mij niet?

Toegevoegd na 2 minuten:
door een bedrijf om een product te verkopen

Weet jij het antwoord?

/2500

jawel, tweemaal!

Ik zit al maanden bij info filter ,wat nu bel mij niet is geworden,heel af en toe glipt er eentje door,maar waarschijnlijk ook omdat ik gewoon in het telefoonboek sta vermeld.voor de rest werkt het prima.

Eigenlijk nooit meer alleen de vorige maand 2x door mijn eigen zorgverzekeraar,maar wel via een callcenter.

Ik werd sowieso al bijna nooit gebeld. Dat kwam door Infofilter. De bedrijven die daar niet bij waren aangesloten, en mij toch belden, vroeg ik direct en heel expliciet of ze mijn telefoonnummer per direct uit hun gegevensbestanden wilden verwijderen. De manier waarop ik dat vroeg, maakte meteen duidelijk dat ik wist dat zij daartoe *verplicht* waren. Met twee telefoontjes per jaar was ik er wel vanaf. Sinds ik VoIP heb, en niet meer in het telefoonboek sta, is het probleem nog kleiner geworden - zeg maar nul. Nu is het belmenietregister verplicht. Het probleem zal dus nog eens extra nul worden, of zoiets.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100