De schedel van Hitler is van een vrouw. Zijn we jaren voor de gek gehouden?

Of wisten ze echt niet dat het niet zijn schedel was?

Op mij komt het over alsof ze maar een schedel met een gat erin hebben tentoongesteld om bezoekers te trekken. Wat is jouw mening?

http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2009/9/28/280909_hitler_schedel.html

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

De schedel van Hitler is niet van een vrouw en dat is die ook nooit geweest...

De schedel, die tot voor een paar dagen, voor de schedel van Hitler is gehouden, blijkt van een vrouw te zijn en kan dus nooit afkomstig zijn geweest van Hitler... Nou, mooi is dat dan... Wij zijn niet voor de gek gehouden, het is nooit vastgesteld dat het een vrouwenschedel was en dus nooit van Hitler afkomstig kon zijn...

En inderdaad zou het heel goed kunnen zijn dat ze gewoon zomaar een schedel tot Hitler's schedel gekroond hebben om bezoekers te trekken...

Alle aandacht hiernaar toe is veel te veel verspilde energie... Hij is het simpelweg niet waard...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Mijn mening, Hitler leeft nog, heeft kinderen die ook zo slecht zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Interessant. Hebben we die kinderen dan al in het nieuws gezien denk je?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Leeft Eva Braun ook noch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen idee, ik was ook altijd van mening dat hij dood was.
Nu dacht ik weer aan de da vinci code. Het zou kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er liggen te veel officiële verklaringen van hoog geplaatste SS officieren die onafhankelijk van elkaar allemaal hetzelfde hebben verklaart, zonder tegenstrijdigheden. Ik vind het aannemelijk dat jouw theorie in deze niet op gaat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hm, juist omdat er in verschillende verklaringen van verschillende mensen helemaal geen tegenstrijdigheden zitten vind ik dat verdacht. Lijkt wel afgesproken dan, ingestudeerd. Het is namelijk aangetoond dat iedereen situaties en gebeurtenissen anders ziet en anders onthoudt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The boys from Brazil?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan zou hij nu 120 jaar oud zijn...lijkt me stug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, hij leeft nog en gaat regelmatig bij Elvis en J.F. Kennedy op de koffie.
De geallieerden waren bang dat de overblijfselen van Hitler als een soort bedevaartsoord voor aanhangers van Hitler zouden gaan dienen.
Er is nu een serie op National Geographic over world war II. Hierin wordt dit soort informatie verder belicht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat de Russen hitler hebben meegenomen en ergens hebben gelaten.
De russen weten er in ieder geval meer vanaf.

Toegevoegd na 58 seconden:
Ps:
Dood is hij sowieso, anders zou hij nu 120 zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ik begrepen heb uit mijn ruime collectie WO II documentaires is dat het lichaam van Adolf Hitler op zijn ondergebit na nagenoeg volledig is verbrand. Het zou aannemelijk kunnen zijn dat de schedel van Eva Braun, of mevr. Goebels zou kunnen zijn...

Maar dit is mijn bescheiden mening na een brainstorm sessie met 'Me, Myself and I'...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is ie volgens jou nu dood of niet ? In je reactie hierboven bij QiuCk01 stel je dat ' onkruid niet vergaat en dat hij nog zou kunnen leven"
En in je eigen antwoord zeg je dat hij verbrand is...
Of leeft alleen z'n ondergebit nog?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ondergegebit loopt nog steds vrij rond in Argetinië.
Ach ja, onderzoek heeft uitgewezen dat minimaal één van de Argentijnse speler die Oranje in 1978 in de finale van het WK-voetbal hebben verslagen zwanger was... Dus als dat kan, dan kan Hitlers schedel ook net zo goed vrouwelijk zijn :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het idee,dat de techniek toen niet zo ver gevorderd was als heden tendage. Van DNA had men nog geen flauw benul,misschie waren de Russen ter goeder trouw!
Hoe dan ook hij is nu in ieder geval dood.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel behoorlijk naief om zomaar te geloven dat een schedel dat toevallig bij de bunker werd gevonden van hitler zou zijn. Waarom niet van een van de andere personen die er bij zou zijn geweest?
Ik kan me voorstellen dat men dit toen heel graag wilde geloven. En aangezien niemand op dat moment het tegendeel kon bewijzen.

"Het stuk schedel werd in 1946 gevonden door soldaten van de Sovjet-Unie. Het lag net buiten de bunker waar Hitler zelfmoord gepleegd zou hebben.
Het schedelfragment met kogelgat werd lange tijd gezien als het belangrijkste bewijs dat Hitler zelfmoord had gepleegd. Het werd door de Russen ook als zodanig tentoongesteld in 2000, precies 55 jaar na het einde van de Tweede Wereldoorlog. "

Zijn er nog levende familieleden van Eva Braun waarmee een dna-test gedaan zou kunnen worden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja...ik heb altijd gedacht dat Hitler een man was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Dounja;

Van A.H. te B. was allang bekend dat hij één testikel miste, dat die ander er kennelijk ook nooit is geweest is wel weer nieuws. Wel een stevige snor voor een vrouw....