Waaraan kan je duidelijk zien dat sommige partners echt bij elkaar horen?

Ja.. hoe..?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

Dan lijken ze op elkaar, innerlijk en uiterlijk, maar de twee partners die bij elkaar passen die weten dat allebei...

Toegevoegd na 31 minuten:
En zulke partners gaan dus ook nooit uit elkaar, hoe kan dat ook als je echt bij elkaar past, dan is dat voor het leven... Dus ook daaraan kun je het zien...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze gaan door de jaren dezelfde spieren in het gezicht gebruiken, daarom lijken ze werkelijk op elkaar, ook al is het gezicht anders... Het reageert hetzelfde ook...
Als er een woordeloos contact is, zelfs in een ruimte met meerdere mensen waar ze niet naast elkaar staan.
Dat vind ik altijd heel bijzonder. Dan kun je je bijna "teveel" voelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan zijn ze beiden stralend lief en gaan heel erg amicaal, humoristisch, fijn-plagerig met elkaar om. Aan de lichamen zie je meestal wel dat ze goed bij elkaar passen.
Er zijn natuurlijk wel uitzonderingen die de regel 'moeten' bevestigen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe je het kan zien ?
Dat ze geluk uitstralen.

Al wil dat weer niet zeggen dat dat voor elk gelukkig uitziend stelletje telt, er zijn er zat die de schijn op houden.

Maar goed, een stel wat echt gelukkig is, straalt dat ook uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze dezelfde fiets in dezelfde kleur hebben. Zij een damesmodel met een mandje aan het stuur, hij een herenmodel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan wel een situatie van me zelf toe lichten. Op een verjaardag was er te weinig stoelen en ging graag bij m'n man op schoot. Er waren ook kennissen die wij niet kende en zei een van hun; leuk he zo'n stel wat net verliefd is. Waarop mij verbaasde reactie was we zijn getrouwd en ik ben zwanger. Ik kreeg de zelfde verbaasde gezicht terug. Was wel grappig.
Nu zijn we dan 12 jaar bijelkaar maar uit dat voorbeeld was het 6 jaar en was net zwanger van de eerste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze getrouwd zijn: trouwringen.

En anders blijven ze wel wat rond elkaar heen hangen. (niet iedereen, wel de meeste).