Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke vorm etiket past het beste op deze pot zodat hij er ook strak op komt te zitten?

Bij een rechthoekig etiket lukt dit niet want dan heb ik ruimte over onderaan en krijg ik er plooien in. Kan dit dan alleen wanneer ik hem wat taps laat toelopen onderaan of is een andere vorm dan beter?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
567

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het nog niet geprobeerd dus ik kan nog niet echt zeggen of dit het beste antwoord was, maar zo'n soort vorm moet het volgens mij wel worden dan.

Andere antwoorden (8)

Een smal langwerpig etiket, dan heb je de minste last van wrinkels. Of een etiket op de deksel :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Of een etiket op de deksel :)"
+1
Ovaal zal geen problemen geven.

Of bedoel je dat je 'm helemaal in 't rond wilt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De beste vorm is stervorm.
Verder moet je de etiketten klein zien te houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schrijf op de pot: Voor etiket zie onderkant en plak daar je gewone etiketje met de tekst die je erop wil hebben...

De tak van sport in de wetenschap die je dit leert is uitslagen. Uitslagen maken is een reductie van drie naar twee dimensies en is tamelijk ingewikkeld hoor...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In principe geen enkel. Je probeert iets plats op een voorwerpte plakken dat alle kanten op rond is. Dit leidt altijd tot rimples. Het beste past een lang smal etiketje. maar ook deze zal rimpelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat het de keuze van het materiaal is die het etiket plooivrij krijgt. iets elastisch, plastic wellicht?
groetjes, ronald.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien de onderkant van het etiket een of twee keer kort inknippen, dan krijg je een soort wigje.
Die kun je dan over elkaar heen plakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem een brede kwast met olieverf en strijk er een baan op. Dan met watervaste stift de tekst er op zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding