Wat doe je met je handen op een dansfeestje?

Je staat niet de hele tijd met je handen mee te zwaaien op de muziek, daarnaast heb je niet altijd een drankje vast. En om nou de hele tijd met je handen in je zakken te staan is ook weer zo iets..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.9K

Het beste antwoord

Koele bewegingen maken met je handen.. afwisselen met ze beetje nochalant langs je heen laten hangen.. soms kun je een gekke accesoire meenemen om aan vast te houden..

zel f heb ik vaak een tasje bij me zoniet dan heb ik toch een drankje beet.. en anders laat ik mijn handen gewoon mee doen met mij dans.. en op bijna elke muziek kun je je handen er leuk uit laten zien..

Wat voor muziek word er precies gedraait? want bij elke muziek soort hoort een ander dansje.. En tja.. je kunt ook iemand beetpakken of met iemand dansen.,. maar niet iedereen is daar van gedient..

Oefen je dansje in de spiegel of kijk hoe t staat als je je handen ergens houd.. of laat iemand anders jouw danskunsten beoordelen..

En als je het dan echt niet meer weet.. kijk naar wat anderen doen die dansen en spiegel die.. ( niet nadoen dus.. want dat staat zo stom) Gewoon je draai vinden en als je het naar je zin hebt, komen die handen vanzelf wel;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Langs je lichaam houden, losjes. Rechtop staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een heeft een glas rode wijn vast, de ander de hand van de persoon waarmee ik aan het merengue-dansen ben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Serieus:
- Je kunt het afwisselen. Al jou eigen ideeen die je al had, kun je dus gewoon afwisselen.

Niet serieus (alhoewel..)
Je kunt ook lekker creatief bezig.
Zie bron 1.

Mocht je helemaal los willen gaan kun je altijd nog ....
bron 2.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer er toch voor te zorgen dat je altijd een glas in je handen hebt. In ieder geval zo lang mogelijk. Neem kleine slokjes zodat je lang met je drankje doet. Als je glas leeg is houd je het in je hand. Zet het glas weg als je weer trek in een nieuw drankje hebt maar wacht ongeveer 5 minuten voor je dat nieuwe drankje gaat halen. Dan valt het niet zo op. In die 5 minuten wachten ga je gewoon veel praten met de mensen die bij je zijn en praat je veel met je handen. Tot je weer een nieuw drankje gaat nemen. Dan heb je weer wat om vast te houden.

Het blijft vervelend om met lege handen te staan.. voelt ongemakkelijk. Heel veel mensen hebben daar last van dus kijk ook goed naar wat andere mensen met hun handen doen wanneer ze niets vasthouden.
Met ook wat dansen tussendoor, waarbij je je handen automatisch ook beweegt, kom je de avond zo wel door :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon gaan, als je de hele tijd let op je houding en wat doe ik met mijn handen ziet het inderdaad onbeholpen uit. Echter als je spontaan met je handen begint te zwaaien ziet het er meestal een stuk eleganter uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn er dan helemaal geen dansen meer waarbij je 2 handen nodig heb om je oartner te leiden? Of bedoel je tussen de dansen door? Dan zou ik zeggen ze zo ongedwongen mogelijk daar houden,waar jij denkt dat het de meest natuurlijke houding is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De leukste dame in de buurt vastpakken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet je handen als volgt blijven bewegen:
Hoofd, schouders, knie en teen, knie en teen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
neuspeuteren.