Hoe doen we dat met vakantie?

DONDERDAG ga ik een weekje met vakantie, niks mis mee zou je zeggen, maar nu heb ik net pas gevraagd : waar blijven de tuinvragen ? Uit reactie's bleek dat die er straks heus wel komen. Dus zei ik wat overmoedig, ik ben er klaar voor! Straks slaat mischien het weer om in mijn vakantie en stromen de vragen binnen Een vraag staat er 6 dagen en wordt dan gesloten. Men zou dan gaan denken,mooie vent nu zijn er tuinvragen en nu horen we niets ! Maar dit is dus de reden dat hier de deuren even dicht gaan. Mischien is het medelen via deze vraag wel de beste oplossing.? Maar mischien kan het anders.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1K

Het beste antwoord

Ga jij maar een weekje lekker op vakantie,dan geven wij de bloemen wel water.Als er vragen komen die de niet professionele tuinmannen kunnen beantwoorden,geef je daar maar toestemming voor,de andere vragen laten we wel open,ze kunnen langer dan zes dagen in de wacht staan.
Maak je geen zorgen,en fijne vakantie(een beetje de zon opzoeken is wel gezond.)

Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Fijne vakantie!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan gaan wij maar wat meer googlen om 'uw' vragen te beantwoorden. misschien krijgen We door uw afwezigheid nog groene vingers.
Fijne vakantie!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
veel plezier en we houden je wel op de hoogte
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
er zijn vast wel meer mensen die wat meer over tuinzaken afweten! prettige vakantie trouwens.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Korte antwoord: geniet van je vakantie!

Lange antwoord: Dit is het hele idee van de website: vele mensen beantwoorden de vragen van vele mensen. Op deze manier is het een stuk minder erg als een persoon tijdelijk 'wegvalt' (bv op vakantie gaat), dan dat het zou zijn als er een beperkt aantal experts zouden zijn die alleen de vragen in hun eigen gebied zouden beantwoorden. Fijne vakantie!