Goeden dag allemaal ik heb een vraag hoe kan het dat de eene mens 500 vrienden hebt en dat de andere mens geen eens 1 vriend of maatje heb

om dat het ook zo bij mij is en ik denk dat het wel bij meerder mensen zo is ?

Weet jij het antwoord?

/2500

En het ligt er ook maar net aan wat iemand als definitie heeft van vriend. Er zijn mensen die een kennis ook al een vriend noemen. Ja, dan kun je een heleboel vrienden hebben. Net zoals op hyves bijvoorbeeld, ook allemaal zogenaamde vrienden. Ik heb b.v. "46 vrienden" op hyves, waarvan ik er maar enkele als echte vriend/vriendin beschouw. De meesten zijn gewoon kennissen. Echte vrienden zijn maar schaars. Een echte vriend is iemand die je door dik en dun steunt en op wie je kunt bouwen (ook wanneer het met jou wat minder gaat). Ze zeggen niet voor niets: "in goede tijden kennen je vrienden jou, in slechte tijden ken jij je vrienden!"

Beter 1 vriend in de hand dan 10 in de lucht. Wanneer je echt in nood zit zal je er achter komen dat je wel degelijk een vriend hebt.En wie weet kom je vandaag of morgen iemand tegen met wie je het heel goed kunt vinden.En vrienden moet je ook maken door nemen en geven.En vooral jezelf zijn. Ik moet er niet aan denken 500 ,,vrienden,, nee hoor .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100