Hoe heet een winkel officieel waar je belegde broodjes kan kopen en aan een tafel kan opeten?

En hoe heet een winkel waar je belegde broodjes kan opeten zonder tafel maar echt meenemen zoals op een station?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Antwoorden (6)

Tegenstrijdige vraag en omschrijving?

Bij de Wizzl op station Utrecht kan je ze kopen en meenemen. En bij Salon de Tijd kan je ze nuttigen aan tafel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het eerste lijkt me een lunchroom. Het andere een take-away?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
cafetaria, bakker, lunchroom, broodjeszaak, meer weet ik er zo ook niet.

(o.a. deli france, bakker bart, hema)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik probeer maar wat: Bakker Bart
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In beide gevallen een belegen broodjeswinkel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je nou een broodjes zaak waar je de broodjes kan kopen EN opeten, of kan kopen zonder tafels en niet meenemen?:P