wie kan mij vertellen of je met de amerikaanse dollar kunt betalen op de luchthaven van singapore?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Ja dat kan bij vrijwel alle grotere winkels ed. Je krijgt echter een absurde wisselkoers. Je kan beter met een credit card betalen of geld wisselen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De grotere winkels zullen een kassa voeren voor de meest aangeboden valuta, de US dollar zal daar zeker deel van uitmaken. Reken wel op een (zeer) ongunstige wisselkoers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar niet zo'n goed koers.
Overigens is Singapore tegenwoordig duur, duurder dan NL. Je moet zeker geen electronica of camera's kopen daar. Ben je duurderuit dan hier.