moet je een broodje aanbieden aan bruiloftsgasten, die ook van ver komen (soms 150km weg) , als je je trouwen plant om 12:30 uur?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Het beste antwoord

Het hoeft niet persé, je hebt best kans dat je gasten zelf wel iets te eten bij zich hebben.
Maar het is wel een uiting van gastvrijheid.
En je laat ze op die manier ook weten dat jullie je er bewust van zijn dat ze wel dat hele eind reizen om bij jullie trouwen aanwezig te zijn.
Dan is zo'n broodje met koffie echt een blijk van waardering. En zorgen voor of rekening houden met je gasten is een mooie vorm van gastvrijheid.
Ook al hou je het heel super eenvoudig.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Hebben wij wel gedaan!
Vonden de mensen wel erg prettig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou ontbijtbroodje dan geven
12 jaar geleden
Ja anders vallen ze om van de honger en dat is niet netjes naar je gasten. Zou je zelf ook niet fijn vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou wel zo netjes zijn om dat te regelen als je bruiloft om lunchtijd is.

Als je een krap budget hebt, zou je ze zelf door je moeder kunnen laten smeren van te voren. Dat is een stuk goedkoper dan bestellen.

In ieder geval veel plezier! En geniet ervan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet niets, maar het is wel netjes. Je kunt zelf verschillende broodjes kopen en lekker beleggen.