hoe zet ik spelletjes nou werkelijk echt op mijn R4 kaart van mijn Nintendo ds?

Want ik heb zo een USB stickje een speciale voor de kleine kaartje in de R4 kaart. En dan download ik een spelletje van een site waarvan mensen zeggen dat het een goede site is en dan zet ik hem in het mapje van dat kaartje uit mij R4 kaart maar dan kan ik toch dat spel niet spelen op mijn Nintendo ds. Het lijkt wel alsof er alleen een mapje opstaat en ik kan gewoon niks spelen dan... Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
2.6K

Antwoorden (1)

Je moet de software van de r4 kaart op de micro-sd zetten, die is te downloaden op de site van de r4 kaart, als je dat hebt gedaan kan je de spellen volgens mij zo naar de hoofdmap kopieëren, en dan kan je ze als het goed is spelen.

Wel de spelbestanden backuppen, want de micro-sd's willen nog wel eens raar gaan doen en dan moet je ze updaten of opnieuw formatteren en installeren.