Hoe veel verdient de reclame acteur van albert hein

Reclame Albert hein

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
4.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk veel maar hij is ook hilarisch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd hilarisch!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een topper!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, de beste marketing stunt die ah heeft gedaan. Die man mag ook nergens anders voor gevraagd worden, of voor iemand anders werken. Daar krijgt hij ook naar betaald.

Antwoorden (2)

Hij Harry Piekema en volgens bronnen verdient hij enkele tonnen per jaar.

Volgens bronnen in de reclamewereld zou Piekema inmiddels tonnen per jaar verdienen. Om die reden willen ook vrienden van Piekema niet met ons spreken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk veel vermoed toch wel een ton of twee.. Hij staat ook vaak voor gek.