Voor zover ik me kan herinneren 1 groot binnenzwembad. Leuk genoeg om een uurtje te vertoeven.

Slagharen daar geniet je nog het meest!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kom al heel mijn leven in SLagharen ik woon er namelijk 3 kwartier vanaf, eigenlijk heeft slagharen 2 zwembaden. 1tje in het park (het Bergbad) onmiskenbaar want het is daar prachtig en helemaal in bergstijl. De andere bevindt zich NIET in het park, die heet Sunny Beach. Dat bevindt zich bij de camping en de wigwamwereld, dat is een buitenzwembadje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slagharen heeft er 2.
Een hele grote binnenzwembad met een leuke glijbaan.
Een voor de kinderen, en een voor de volwassenen, die allebei zitten in de grote binnenzwembad.
Die voor de volwassenen is 1.40 m diep.
Die van de kinderen is 1 m diep.
Ze hebben ook een buitenzwembad en die heet Sunny Beach en dat betekent Zonnige strand.
Die is alleen voor kinderen.
Veel plezier in Attractie&Vakantiepark Slagharen!