GEEN abonnement.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is afhankelijk van je wensen. http://www.bellen.com is een goede vergelijkingssite.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
simply.nl of simpel.nl dan heb je een sim-only abonnement zonder telefoon.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Telfort aanbieding.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In de praktijk kwam ik tot de conclusie dat alleen het abonnement waar AL je geld naar het bellen en sms-en gaat, het meest goedkoop is, omdat je waar voor je geld krijgt. Ik heb dus nu een t-mobile flex abonnement van 20 in de maand en daar wordt ALLES van betaald. heel fijn. en dit kan zelfs lager naar flex 15.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Probeer een simlockvrije telefoon op de kop te tikken en neem alleen een telefoonabbonnement. Ik heb een abonnement van ongeveer 7 Euro per maand. Kan ik redelijk wat voor bellen en sms'' en