Hoe te dansen?

Ik ga over een paar dagen op school kamp (2e klas)
En ik vind een meisje leuk en ik wil met haar dansen op het discofeest (die wordt tijdens het kamp georganiseerd) als ze gewoon in een dansende groep staat is het makkelijk om haar aan te spreken maar hoe doe ik dat als ze bij een groepje staat hoe vraag ik dit dan en hoe moet ik dan dansen?
Ik kan natuurlijk niet zeggen "zullen we schuren" maar stel ik zou zeggen ik wil met je dansen hoe kan je dan het beste dansen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Hier over zit ik ook vaak in dilemma. Moet je helemaal los gaan of niet? Wat bijna altijd werkt is om haar aant lachen te maken! Dit kan door een grap pf expres een heel raaar dansje te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet thuis een muziekje op en ga voor de spiegel staan! Lekker oefenen, swingen, en NIET schuren want dat is enorm ordinair.

Loop naar je meisje toe, en vraag: mag ik met deze prachtige dame dansen?" terwijl je breed lacht. Dan zegt ze echt geen nee!!

Fluister gerust wat complimentjes in het oor, daar zijn wij dames nooit vies van, en het kan verhullen dat je danstechniek het af-en-toe laat afweten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
graag gedaan... en veel plezier!