op heb een soort van stippels in de binnekant van het velletje van me eikel zitten, en aan de buitenklant klein beetje. zijn die chemitalge wratten?

help me!! ik wil dit echt niet

Toegevoegd na 16 minuten:
het is en beetje rozig

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Ik denk het niet van dat zijn rode plekjes! Maar als je het niet vertrouwd zo ik toch even Naarden huisarts gaan! Dat kan nooit kwaad! Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is het een schimmelinfectie,als het na goed schoonmaken toch blijft,zou je even een receptje kunnen vragen aan de dokter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kunnen gewoon verstopte talgkliertjes zijn, niks mis mee.
Als je erg bezorgd bent, kun je er mee naar de huisarts gaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Genitale wratten valt trouwens onder de SOA's, en zien er volgens mij anders uit dan wat je beschrijft.
12 jaar geleden
Er is wel meer in het leven dat we niet willen, als we dat is allemaal op zouden kunnen lossen...

Het is misschien een opkomende parelketting, voor het oog vervelend, maar kan geen kwaad, en er is niks aan te doen. Je moet er (helaas) maar mee leren leven; misschien dat je je iets beter voelt als je weet dat het een veel voorkomend 'probleem' is, ongeveer 1 op 4 tot 1 op 5 van de mannen heeft er last van.

http://www.sexwoordenboek.nl/parelketting.html
http://nl.wikipedia.org/wiki/Parelketting
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Ah, zo heet dat dus. Duidelijk +