Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mensen helpen/ inspireren op mijn blog, als ik niet van fashion en beauty hou?

Hallo,

Mensen die een fashion/beauty blog hebben, inspireren en helpen mensen naar het kopen ervan. Daar hou ik eerlijk gezegd niet zo van, mijn interesses zijn meer de natuur, dieren , schrijven , fotograferen, en cupcakes bakken. Ook kan ik goed naar ander mans problemen luisteren.
Hoe zorg ik dat mijn interesses mensen helpt en inspireert, zoals op fashion en beaty blogs?

Toegevoegd na 10 minuten:
En ik denk niet dat ik wikipedia op mijn blog hoef te kopieren over weetjes in de natuur..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
556

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je daar niet van houdt, waarom zou je er dan over willen schrijven? Of je moet op zoek gaan naar hele lelijke mode en daarover schrijven, maar dan krijg je hele andere lezers ;-)
Beschrijf waar jij van geniet, hoe je daar foto's van maakt, laat af en toe ook een mislukte foto zien (kan heel leerzaam zijn).
Combineer alles: maak foto's van de natuur; geef een recept voor cupcakes en foto's van hoe je die maakt en hoe je ze kunt versieren.
Zo kun je mensen inspireren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding