Hoe kan ik mensen helpen/ inspireren op mijn blog, als ik niet van fashion en beauty hou?

Hallo,

Mensen die een fashion/beauty blog hebben, inspireren en helpen mensen naar het kopen ervan. Daar hou ik eerlijk gezegd niet zo van, mijn interesses zijn meer de natuur, dieren , schrijven , fotograferen, en cupcakes bakken. Ook kan ik goed naar ander mans problemen luisteren.
Hoe zorg ik dat mijn interesses mensen helpt en inspireert, zoals op fashion en beaty blogs?

Toegevoegd na 10 minuten:
En ik denk niet dat ik wikipedia op mijn blog hoef te kopieren over weetjes in de natuur..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Als je daar niet van houdt, waarom zou je er dan over willen schrijven? Of je moet op zoek gaan naar hele lelijke mode en daarover schrijven, maar dan krijg je hele andere lezers ;-)
Beschrijf waar jij van geniet, hoe je daar foto's van maakt, laat af en toe ook een mislukte foto zien (kan heel leerzaam zijn).
Combineer alles: maak foto's van de natuur; geef een recept voor cupcakes en foto's van hoe je die maakt en hoe je ze kunt versieren.
Zo kun je mensen inspireren!