waarom krijg je antwoorden net nadat je de vraag heb gesteld en daarna (bijna) niet meer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Omdat je vraag dan verder naar beneden komt te staan en uiteindelijk op een volgende pagina.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er worden telkens nieuwe vragen gesteld, de oudere schuiven dan door.
De meeste mensen bekijken slechts de eerste paar pagina's met vragen.
12 jaar geleden
Misschien heb je de vraag niet in de juiste rubriek ingedeeld, en van slimme trefwoorden voorzien. Want oudere vragen worden wel teruggevonden door mensen die ze specifiek op onderwerp opzoeken. Zelf kijk ik bijvoorbeeld nogal eens bij de rubriek Muziek. Als je vraag bijna niet te vinden is, dan zal hij inderdaad alleen als hij vers is antwoorden krijgen.
Amadea
12 jaar geleden
Vaak staat het goede antwoord er al bij. Het heeft dan geen zin om het te herhalen.