zou ik in een enge achtbaan kunnen(lees info)

ik durfde nooit in een achtbaan maar een maand geleden ben ik toch maar in de houten achtbaan van walibi world gegaan. ik ga van de zomer naar slagharen en ik wil daar in de witte achtbaan met 1 looping maar ik weet niet of ik dat wel kan. straks wil ik er uit als ik erin zit. maar ik wil het heel graag! wat moet ik doen?

Toegevoegd na 4 minuten:
ja ik was ook heel bang voor die houten achtbaan maar daar ging ik gelijk nogeenkeer in! dus ik ga het denk ik gewoon proberen. dankjulliewel:)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Gewoon gaan! Al zit je erin en wil je eruit dan is het ritje maar 1 minuut ofzo. Zo voorbij! Dus maak je er niet te druk om en geniet gwn lekke. Bevalt het niet dan ga je der gewoon nooit meer in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je, een looping is niet veel enger dan de rest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan je echt. Als je erin zit, en daarna denkt: 'nu wil ik eruit!' kan het niet meer. Dus dan doet de achtbaan z'n ritje en zul jij zien of het leuk was: of je hebt twee minuten een slechte tijd gehad, of je vond het super! En als het optie 1 was: het waren toch maar max. twee minuten.

Toegevoegd na 1 minuut:
En inderdaad: de houten achtbaan in Walibi is veeel enger dan een looping. Looping ziet er spectaculair uit, maar als je d'r in zit is het alleen een halve seconde mooi, en een beetje raar.

Toegevoegd na 22 minuten:
En nog een tip voor tijdens de looping: hou je hoofd naar achter, want anders heb je na de achtbaan erg veel last van je nek en hoofd (ervaring :) )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou et gewoon doen vroeger vond ik het ook eng maar je moet je angst overwinnen en ik wed dat je zeker nog een keer wilt gaan . Want loopings zijn echt leuk en het duurt toch niet lang ( als je het eng vind) en zeg nou zelf als zo een attractie niet een beetje eng en spannend is dan is er ook niks aan ! Veel plezier in Slagharen!