In Arnhem (Burgers Zoo) hebben ze er een waar je onderdoor kan lopen. Dit ook in Blijdorp, Rotterdam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In artis amsterdam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle dierentuinen in Nederland hebben wel aquaria, de een indrukwekkender dan de ander.

De mooisten zijn te vinden in Arnhem (Burgers' Zoo) en Rotterdam (Blijdorp), daar loop je in feit in een tunnel onder het water door en zie je o.a. roggen over je heen zwemmen.

De overige dierentuinen hebben ook wel aquaria, maar niet op een dergelijke indrukwekkende manier als in Arnhem en Rotterdam.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh, nu vergeet ik de belangrijkste nog: als je er puur voor de aquaria naar toe wilt gaan, dan kun je het beste naar Sea Life in Scheveningen.

http://www.visitsealife.com/scheveningen/